Miten lahjoitan

Aito avioliitto ry on yleishyödyllinen kansalaisjärjestö. Yhdistyksen toiminta rahoitetaan yhdistyksen jäsenten jäsenmaksuilla, kannatustuotteiden myynnillä, mainostuotoilla ja viimeisenä mutta ei vähäisimpänä, lahjoituksin yksityisiltä henkilöiltä sekä yhteisöiltä. Tukesi yhdistyksen työlle on tärkeä ja arvostamme sitä paljon.
Voit tukea yhdistystä:

• Kertalahjoituksin
  • Toistuvin kuukausilahjoituksin

Kertalahjoituksia voit tehdä tässä lahjoitusverkkokaupassa, jonka ohjesivulla juuri olet. Lahjoituksen tekeminen heti onnistuu verkkopankkimaksuna tai luottokortilla.

Tästä lahjoitusverkkokaupasta riippumatta omatoimisia yksittäisiä tai toistuvia lahjoituksia pankissa voi tehdä kuten ennenkin pelkästään lahjoituksille varatulle pankkitilillemme:

Tilinumero: FI93 3131 1001 6484 05 Viite: RF22 1648 4050
(Vain lahjoituksia tälle tilille kiitos, muille maksuille on eri tili.)

Lahjoitusverkkokauppa

Tämä lahjoitusverkkokauppamme, jossa juuri olet, on toiminut keväästä 2020 alkaen.

• Yksittäisen lahjoituksen voi tehdä heti, tukisumman valinnan jälkeen järjestelmä ohjaa kassan kautta maksutavan valintaan eli valittavissa on verkkopankkimaksu, luottokortti tai lasku, jonka voi maksaa pankissa myöhemmin erikseen.
  • Olet tervetullut liittymään säännölliseksi kuukausitukijaksi. Yrityksiä pystymme verkkolaskuttamaan automaattisesti valtuutuksenne mukaan. Yksityisiä ihmisiä suosittelemme tekemään toistuvan maksun asettamisen omassa verkkopankissaan tai pankissa asioidessaan. Käsittelemme tietojasi luottamuksellisesti ja toistuvan laskutuksen pystyy luonnollisesti katkaisemaan milloin haluaa.

Rahankeräystoimintamme on rahankeräysluvan ehtojen mukaisesti eriytetty omaan verkkokauppaan erilleen muusta yhdistyksen taloudellisesta toiminnasta (kuten jäsenmaksut, mainostilan myynti yrityksille ja kannatustuotteiden myynti).

Yhdistyksellä on Poliisihallituksen myöntämä rahankeräyslupa. Tässä tiivistelmä rahankeräysluvasta:

Valtakunnallisen rahankeräysluvan numero ja myöntämisajankohta: RA/2020/1087, 16.9.2020
Keräyksen toimeenpanoaika: 26.09.2020 alkaen (jatkuva)
Keräyksen toimeenpanoalue: koko maa pois lukien Ahvenanmaa.
Rahankeräystavoilla saadut varat käytetään Suomessa Aito avioliitto -yhdistyksen kaikkeen yleishyödylliseen toimintaan kuten tapahtumien järjestäminen ja tapahtumiin osallistuminen, julkaisu- ja tiedotustoiminta, radio-ohjelmien tuottaminen, koulutyö sekä muu kampanjointi yhdistyksen edustamien perhemyönteisten arvojen edistämiseksi, kuten yhdistyksen säännöissä tarkemmin kuvaillaan.
Tervetuloa tukemaan työtämme hyvien ja luonnollisten asioiden puolesta!

Arto Jääskeläinen

hallituksen pj.