Toistuva tuki

10,00 20 .000,00

Valtuutan Aito avioliitto ry:n suoralaskuttamaan toistuvasti kuukausittain tililtäni valitsemani summan.

Olen lukenut valtuutuksen kuvauksen alla ja maksamalla ensimmäisen maksun hyväksyn kyseisen summan toistuvan kuukausilaskutuksen jatkossa. Voin lopettaa antamani valtuutuksen milloin tahansa ilmoittamalla siitä laskuttajalle Aito avioliitto ry:lle.

Säilytämme henkilötietojasi luottamuksellisesti ja hyvin suojattuina. Tarkemmin asiasta kerrotaan tietosuojaselosteessa.

Poista

Kuvaus

Suoraveloituksesta

Yksityiset

Suoraveloitusvaltuutus, jossa lasku tulee joka kuukausi pankkiisi ja veloitetaan tililtäsi samalla tavalla, kuin muutkin suoraveloitettavat maksut. Asiakkaan henkilötietojen lisäksi tarvitaan IBAN-tilinumero, jolle suoraveloitus kohdistetaan.

Yritykset

Verkkolaskutus, jolloin laskut tulevat tyypillisesti kirjanpito-ohjelmaan ja käyvät läpi yrityksen laskujen hyväksyntämenettelyn normaaliin tapaan yrityskohtaisesti. Muiden tietojen lisäksi tarvitaan yrityksen verkkolaskutusosoite ja maksuliikenneoperaattorin tunnus.  Yrityskin voi antaa vaihtoehtoisesti suoraveloitusvaltuutuksen.

Omatoiminen toistuvaismaksu

Näiden vaihtoehtojen lisäksi kuka tahansa voi omatoimisesti itse asettaa verkkopankissaan maksun toistuvaismaksuksi tai pyytää sellaista pankissa asioidessaan. Tähän ei tarvita mitään ennakkosopimusta tai ennakkoilmoitusta, vaan se kuuluu tavanomaisiin pankkipalveluihin.

Toistuva kuukausilaskutus

1€, 2€, 5€, 10€, 20€, 50€, 100€, 250€, 500€, 750€, 1000€, 1500€, 2000€, 5000€, 10000€, 20000€